از قرار اطلاع به منظور ثبت و رسیدگی به گزارشهای مردمی در حوزه دسترسپذیری؛ سامانه پیامکی معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ راهاندازی شدهاست.
این سامانه صرفا در حوزه مناسبسازی کشور است و پیامهای ارسالی هموطنان توسط کارشناسان بررسی میشود و پس از پیگیری از ۳۹ دستگاه عضو، نتیجه منعکس و اطلاعرسانی خواهدشد.
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسبسازی کشور، افزود: کارشناسان استانها موظفند هر مورد را بصورت جداگانه بررسی و از دستگاه ذیربط پیگیری و نتیجه را به دبیرخانه گزارش کنند . جمعآوری مشکلات مناسبسازی در هر استان و بیشترین شکایات طرح شده برای هر استان، همچنین نوع مشکلات مناسبسازی و پیگیری همه جانبه این مشکلات از اهداف فعالسازی این سامانه است.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور بصورت یک مطالبهگر از طریق دبیرخانه ستاد مناسب سازی تهران مشکلات و شکایات مردم را در این زمینه پیگیری میکند، در پایان یادآور شد: مشکلات هر یک از استانها به تفکیک دستگاههای اجرایی براساس این سامانه هر سه ماه یکبار جمعآوری و به مسئولان ذیربط و دولت اطلاعرسانی خواهد شد.
منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور«
متأسفانه براساس شنیدهها استقبال از این سامانه به خصوص در اصفهان بسیار پایین بوده و همین امر میتواند باعث ایجاد این شائبه شود که شاید مشکلی وجود ندارد یا ...؛ بنابر این از همه دوستان خواهشمندیم با استفاده از این سامانه مشکلات را به مسؤولین اطلاع دهند.